Nájdete nás už aj na Facebooku.


Vitajte, Hosť
Prosím Prihlásiť alebo Registrovať.    Zabudli ste heslo?
Choď dolu Odoslať odpoveď Obľúbené: 0
Plutvy
Pred 12 rokmi, 10 mesiacmi
Karlito (Užívateľ)
Príspevky: 2
Uživateľ je Offline Kliknite sem pre zobrazenie profilu užívateľa
 
Čaute chcel by som si kúpiť plutvy len vôbec netuším aké sú vhodné som úplný začiatočník a chcel by som niečo kvalitnejšie tak by som vás chcel poprosiť čo by ste mi odporučili či sú lepšie papučkové alebo remienkové akú tvrdosť poprípade presne poradiť typ v cene tak okolo 50-60 e. Ďakujem.
 
 
  Administrátor zablokoval prístup pre neregistrovaných.
Pred 12 rokmi, 10 mesiacmi
oboy (Užívateľ)
Príspevky: 646
Uživateľ je Offline Kliknite sem pre zobrazenie profilu užívateľa
 
 
 
  Administrátor zablokoval prístup pre neregistrovaných.
Pred 12 rokmi, 10 mesiacmi
stady (Užívateľ)
Príspevky: 301
Uživateľ je Offline Kliknite sem pre zobrazenie profilu užívateľa
 
Cakal som nech sa ozve nieto zo zakladnych pilierov SFT, aby som nestrelil odboku. Ale kedze som si tym tiez presiel myslim si.

1) Za tu cenu freckove plutvy nekupis
2) Na zaciatok si kupit laminaty, resp. uhlikove vlakno povazujem za cisty rozmar
3) Ak sa chces venovat tomuto sportu tak treba hlavne trenovat a nie mat najlepsie plutvy za najnizsiu cenu
4) Do -15m sa bez problemov dokopes aj s obycajnymi botickovymi gumenymi

.
.
.

Takze pobehaj si potapacke obchody a rozhodni sa ako dlho sa v ramci roka tomu chces venovat. Podla toho si kup na bosu nohu, alebo aj s neoprenovou ponozkou. Ked si neskor kupis neopren, tak nemusis plutvy menit, kvoli velkosti. Osobne si myslim, ze dobry neopren je dolezitejsi ako plutvy. Dokonca bez plutiev sa po roku treningu da doruckovat po lane do -30m.
 
 
  Administrátor zablokoval prístup pre neregistrovaných.
Pred 12 rokmi, 10 mesiacmi
Zemo (Admin)
Príspevky: 417
Uživateľ je Offline Kliknite sem pre zobrazenie profilu užívateľa
 
Karlito napísal: