Nájdete nás už aj na Facebooku.


Vitajte, Hosť
Prosím Prihlásiť alebo Registrovať.    Zabudli ste heslo?
fotky pod vodou (1) Hosť(ia)
Choď dolu Odoslať odpoveď Obľúbené: 0
fotky pod vodou
Pred 14 rokmi, 6 mesiacmi
JanoTN (Návštevník)
Príspevky: 20
Uživateľ je Offline Kliknite sem pre zobrazenie profilu užívateľa
 
Ahojte kedze v galerii su pekne fotky z pod hladiny tak verim ze mi niekto poradi ...
chcem by som tiez zacat fotit pod vodou len je to celkom nakladne tak by som chcel vediet aku techniku kupit aby som mal za co najmenej penazi co najviac muziky ... najradsej by som fotil zrkadlokou kedze ju vlastnim len pevne puzdro na zrkadlo je strasne drahe ... nemate skusenosti s makkymi puzdramy? su relativne lacne len neviem ako je to s ovladatelnostou a spolahlivostou predsa len potapat sa s drahou technikou v igelite vo mne nevzbudzuje moc dovery http://www.podvodnipouzdra.cz/detail.aspx?&produkt=2014939&sub=2014928&sub2=0
 
 
  Administrátor zablokoval prístup pre neregistrovaných.
Pred 14 rokmi, 6 mesiacmi
stady (Užívateľ)
Príspevky: 301
Uživateľ je Offline Kliknite sem pre zobrazenie profilu užívateľa
 
Na aky typ potapania to chces pouzit? Resp. aku hlbku?
 
 
  Administrátor zablokoval prístup pre neregistrovaných.
Pred 14 rokmi, 6 mesiacmi
JanoTN (Návštevník)
Príspevky: 20
Uživateľ je Offline Kliknite sem pre zobrazenie profilu užívateľa
 
Myslim ze 20m bude bohate stacit ... tie makke puzdra su aj do 60m
 
 
  Administrátor zablokoval prístup pre neregistrovaných.
Pred 14 rokmi, 6 mesiacmi
stady (Užívateľ)
Príspevky: 301
Uživateľ je Offline Kliknite sem pre zobrazenie profilu užívateľa
 
Ale makke sa Ti nepaci, ze ... tak vymyslas.

Nuz 20 m v mori je svetelnost na diskusiu, na viac urcite pridavne svetlo, jazero - zabudni na fotenie bez svetla. To ale znamena poriadne puzdra = vyssia cena. Takze do 10 m su kompakty co to zvladnu bez puzdra ( relatine za slusne peniaze, ale nebudem tu robit reklamu ).FeroF1 ma osobne skusenosti.